Sluit vriendschap met een teddybeer in Teddy Together, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Verzorg een bijzondere teddybeer die kan lopen, praten en spelen in een game die ouders en kinderen samen kunnen spelen. Wie heeft er nooit van gedroomd dat zijn favoriete knuffeldier tot leven komt?
Teddy wordt bij je thuis bezorgd, samen met een geheimzinnige sleutel. Wonder boven wonder komt de beer tot leven en begint hij te praten! Je kunt Teddy zelf een naam geven en je eigen naam invoeren om vervolgens goede vrienden te worden. Ontdek iedere dag een nieuw hoofdstuk in het verhaal van Teddy Together. Op die manier kom je meer te weten over het doel van de beer en over de mysterieuze sleutel.
Deze nieuwsgierige beer wil vooral meer te weten komen over vriendschap. Daarom stelt hij vaak vragen als: "Wat doe je in je vrije tijd?", "Hoe maak je vrienden?" en "Wat is je lievelingseten?" Teddy onthoudt je antwoorden en zal er later over praten, waardoor jij en de beer een unieke band opbouwen. Je kunt Teddy ook voorstellen aan je vrienden en familie door hun je Nintendo 3DS te geven. Je vrienden en familie kunnen antwoorden geven die Teddy zal onthouden.
Teddy is ook dol op eten en je kunt grappige minigames spelen door middel van het touchscreen, waarin je allerlei maaltijden kunt bereiden voor Teddy. Als het eten te warm is, moet je in de microfoon blazen om het af te laten koelen. Teddy morst soms tijdens het eten, dus na de maaltijd zul je soms moeten schoonmaken. Teddy gaat ook graag in bad!
Sluit vriendschap met een teddybeer die tot leven komt en leer hem meer over vriendschap in Teddy Together, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!