Gratis demo verkrijgbaar!*
Trek eropuit voor een hilarisch avontuur met je favoriete Mii-personages in Miitopia voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
In Miitopia beleef je een hilarisch en knotsgek avontuur vol verrassingen, samen met je favoriete Mii-personages. De grote vraag is: wie neem je met je mee?
Er zijn tal van manieren om je favoriete Mii-personages mee te nemen! Je kunt ze toevoegen via Tomodachi Life, via Miitomo op je tablet of smartphone, of zelf nieuwe personages aanmaken. Je kunt zelfs online gaan* en ze automatisch uit laten kiezen!
Je kunt amiibo (apart verkrijgbaar) gebruiken om nieuwe kostuums voor je Mii-personages vrij te spelen! Dos je teamleden uit als je favoriete Nintendo-personages en red de wereld in stijl!
Jouw vrienden, jouw avontuur, jouw Miitopia! Exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.