Scheur over de baan, raas door de lucht en duik in het water in Mario Kart 7 voor de diverse Nintendo 3DS-systemen!
Ga voor die felbegeerde eerste plaats in Grand Prix, of probeer de beste tijd neer te zetten in tijdraces. In Mario Kart 7 zijn er in totaal 32 banen, zowel oude bekende als nieuwe, die verdeeld zijn over acht bekertoernooien. Je kunt de retrobanen zelfs op een nieuwe manier beleven door een stukje onder water te racen of door de lucht te zweven!
Kies je favoriete coureur uit een selectie bijzondere personages, of laat zelfs je Mii achter het stuur kruipen. Creëer daarna je eigen voertuig door een kart, banden en een vleugel te kiezen. Verzamel munten tijdens races om extra onderdelen vrij te spelen en het ultieme racevoertuig samen te stellen.
Naast racevirtuozen als Mario, Luigi, Peach en Bowser, kun je ook om de koppositie strijden met personages als Metalen Mario, Lakitu, Honey Queen en Wiggler!
Je kunt Mario Kart 7 met allerlei mensen spelen: vrienden in dezelfde kamer, voorbijgangers en spelers van over de hele wereld. Je kunt Mario Kart 7 met tot wel acht spelers spelen en daarvoor heb je slechts één Game Card nodig***. Wel moet elke speler een Nintendo 3DS-systeem hebben. Je kunt dus praktisch overal een racetoernooi organiseren!
Racen is niet de enige manier om Mario Kart 7 met vrienden te spelen: blijf als laatste kart over in het ballonnengevecht, of verzamel zo veel mogelijk muntjes in het muntengevecht. Zet je concurrenten een hak door bekende voorwerpen als rode schilden, bananen en supersterren te gebruiken. Ook zijn er nieuwe voorwerpen, zoals het superblaadje, waarbij het venijn hem in de staart zit, of de super-7, waarmee je in één keer beschikt over zeven voorwerpen!
Creëer de perfecte racemachine en ga voor goud in Mario Kart 7 voor de diverse Nintendo 3DS-systemen!